ADVERTS





Welcome

Blog is best viewed in Mozilla Firefox

Hi!
This is a joint blog where we channel our endless enthusiasm and energy towards music and entertainment. All of us are still schooling, and this is just about the only way to keep our sanity. :D

Everyone has their own likes and dislikes, hence disagreements are not uncommon. :) We will blog about what we like, and about what we find amusing. :D

Thanks for reading! ♥



Contributors

B. [more?]
The maknae (youngest).

Cheeeken C. [more?]
The director.

Joy [more?]
The funny one.

klAss [more?]
The awkward one.

XYZ [more?]
The sensible one.




Contact us

▪ contact.nutzzzzz@gmail.com



Stats

votechdirect.com
texas vocational schools




Comments

Sorry, but strictly no advertising on our tagboard.
Thank you ♥




Search

Explore Jumpingnutz! :D




Recent posts

▪ Supreme Team - Get Ready MV OST
▪ DBSK - 왜 (Keep Your Head Down) MV
▪ G-Dragon & TOP - 뻑이가요 (Knock Out) MV
▪ Infinite's L and Sunggyu + Ji Sun - "Lucky" (cover...
▪ I'M BACK! :D
▪ HIATUS
▪ BoA - "Copy And Paste" MV teaser
▪ miss A - "I Can't Breathe" teaser
▪ 2NE1 - "Go Away" MV
▪ 2NE1 - "Clap Your Hands" MV



Labels





Link Us

Help advertise Jumpingnutz!










Click on "AFFILIATES" at the top navigational bar for further info.
(Please do not hotlink! Upload them onto your own server!) :D



Resources

Layout: nutzzzzz
Fonts/Images (Dingbats): dafont.com
Header/Image: Flickr.com
Background: Source unknown!



30.7.09 : [090730] ShimShimTaPa
Posted by XYZ at 7:47 PM


Jonghyun, Jessica (SNSD) and Ryeowook were on ShimShimTaPa today! :D


Jonghyun + Jessica - "Sexy Love" (original by Ne-Yo)
Tbh, I don't really like Jessica's singing voice because it's extremely thin and high pitched. Jonghyun's got a pretty thin voice but there's this texture to it and he controls it really well. They harmonized pretty well, though. Not my favourite kind of harmonization haha, but still great :D Oh, and don't forget to check Ryeowook out at 00:28 he's being so adorable!!!!!!!! :D ♥


Jonghyun - You Are My Lady
See?? He can control his voice really well. But it's like a whisper and I can't hear what he's singing. Not that I understand what he's singing but yeah. :) I thought he sang this song with a soulful feel. ♥

Labels: , , , ,


Comment?



: Nichkun Let's Take A Break CF/Song
Posted by XYZ at 7:15 PM


{Video credits to Symbelmyns @ Youtube}


It's in Thai!! :D

There's a CF in the beginning and it's really nice...looks like a nice place for a break, like paradise. So serene... (Okay maybe not Bangkok haha)

Labels: , ,


Comment?



29.7.09 : Big Bang's drawing skills
Posted by XYZ at 5:31 PM


LOL I laughed at this crack hahahahahaha

Image Hosted by ImageShack.us
About Seung Ri

Image Hosted by ImageShack.us
About G-Dragon

Hope it brightens your day if you've had a bad one. :)

It kinda did brighten my day and today was one of the better days :D

Labels:


Comment?



: Brown Eyed Girls - "Abracadabra" MV (Stage version)
Posted by XYZ at 5:26 PM


{Video credits to randomRinnie @ Youtube}


Aka the "clean" version. Hahahahaha.

There's not really a lot of choreography in the song, so the stage version (aka dance version) simply means a video of their butt shaking.


But the song's still hot and catchy to me!! :)

Labels: ,


Comment?



: Infinitely Yours, Seoul CF - "Seoul is...?"
Posted by XYZ at 5:23 PM


{Video credits to seouldreamseries @ Youtube}


DBSK


SNSD




Super Junior

Ahhhhhhhhhhh. Okay, tbh it sounds scripted and all that but I don't mind because they whole idea is working... I want to go to Korea naoooooooo D:

If you're interested, there's a seouldreamseries contest going on, where you get the chance to meet DBSK, Super Junior and SNSD...

:)

Labels: , , ,


Comment?



: Big Bang - Making of "GARA GARA GO!!"
Posted by XYZ at 5:16 PM


{Video credits to BBVIPSubs @ Youtube}


I like watching BTS videos because you get to see what actually goes on, and some parts of the choreography that probably got edited out of the final PV. Anyway, Seung Ri's "OH MY GOD!" near the end is absolutely cute. :B

Is it just me and my fuzzy hearing, but their Korean sounded a bit like Japanese to me. :x

Labels: ,


Comment?



: KARA - "Wanna" MV
Posted by XYZ at 4:59 PM


{Video credits to Sweet Melodix @ Youtube}


LOL, this is quite a fun video and the song is...KARA style. Engrish + well, addictive beats (even if there's Engrish in it :))

They set up booby traps in the guy's room and it's all a cunning plan to allow one of the Kara girls visit him hahahaha!

I think this has a much more mature concept/image compared to their previous ones (Pretty Girl + Honey). Also, they're in summer clothes! And their make up is also heavier.


If you don't want this song in your head, turn off your speakers and watch the video. :D

Labels: ,


Comment?



26.7.09 : [090726] SBS Inkigayo
Posted by XYZ at 6:39 PM


Today's Inkigayo episode had loads of fun stuff in it! :D

{Video credits to CodeMonmonSeason3 @ Youtube}


I thought it was a great comeback from them!! They've gone with the cowboy concept for Candy Man haha, and I thought I liked their Candy Man performance better. Abracadabra had the dance break thing and WOAH neon orange heels?? I thought they were bright coloured socks or something ha ha ha Oh and during Miryo's rap in Abracadabra she wore this pair of bright bright BRIGHT sunglasses, like WOAH. It was positively blinding.


Also, 2PM performed 10 Points Out Of 10 with custom-made lyrics in the context of SBS Inkigayo to celebrate the inauguration of Taecyeon and Wooyoung (along with actress Ha Yeon Joo) as Inkigayo's new MCs. Btw, 2PM's going to come out with a new album soon! I'm not sure if it's a mini or full (it's about high time they come out with a full album already!!!!) but JYP tweeted that he has flown back to Korea to work out the album, and he left WG in USA hahahahaah :D


2NE1 also captured #1 today on Inkigayo, with their performance of I Don't Care. Awesome, girls!! :D


SHINee also performed the remix version of Juliette and oh, I wished they'd come out with a reality show soon!! :( I've missed them so much, haven't even been watching them on various variety shows they've been on either. T_______T

Labels: , , , ,


Comment?



25.7.09 : Big Bang - "GARA GARA GO!!" @ Music Fighter
Posted by XYZ at 5:53 PM


{Video credits to micaaaan @ Youtube}


GD's shorts are kinda comical looking hahaha and quite ridiculous but he looks hell fierce and all of them are looking good!

I thought the dancing wasn't that coordinated and kinda messy, like all of them were running about the stage but I guess it's because each and everyone of them were trying to work it for the camera. Their coordination was just off - I loved their coordination in the MV though hahaha

Hmm, is it "Big Bang rocks tonight?" or "Big Bang rocks the night?" LOL. But I love the choreo during this part, except it didn't look clean and neat, probably because they had to hold mics as well.

Labels: ,


Comment?



24.7.09 : DBSK - Japanese interview
Posted by XYZ at 3:53 PM


It's pretty awkward, this interview DBSK did.

Usually they're full of jokes and pretty loose, but they seem kinda reserved here and the atmosphere is not that high. I'm guessing it's because they interviewer is pretty, haha!

Yunho embarrasses himself when he rambles on and on about 4 word idioms and starts shooting random words out, Changmin tries to restrain him like, "Okay, hyung that's enough stop embarrassing yourself already!!" HAHAHAHAHAHA

{Video credits to TVXQSleeplessNights @ Youtube}




Awwww man, I miss them. And them speaking in Korean haha!

Labels: ,


Comment?



: Son Dambi + After School - "Amoled" MV/CF
Posted by XYZ at 3:35 PM


AMOLED (Active Matrix Organic Light Emitting Diode) is the latest Samsung handphone model that Son Dambi is endorsing.

{Video credits to afterschoolcraze @ Youtube}


The song is very Son Dambi style hahaha!

The video's really cool, well, After School + Son Dambi = HOT. However, they will not be performing this song on music shows due to their busy schedules.

Labels: , , ,


Comment?



: Preview "Beautiful" by Akon feat. BoA
Posted by XYZ at 11:52 AM


{Video credits to bokachu90 @ Youtube}


I actually kinda like it better than the original?

Korea's No.1 sweetheart BoA worked hand in hand with world-renowned artist Akon for his upcoming Japanese album "Freedom+2".

The album, containing 13 of his original songs from American album titled "Freedom", has a special bonus - a remix of his popular song "Beautiful" featuring Asia popstar BoA.

Ahhh, it's a win-win situation ;D

Labels: , ,


Comment?



: Kara - "Wanna" MV teaser
Posted by XYZ at 11:47 AM


{Video credits to Craziej90 @ Youtube}


They're using the whole silhouette idea here :D

Here's their tracklist:
01. 미스터 (Mister)
02. Wanna (Title Song)
03. 마법 (Magic)
04. 몰래몰래 (Secretly Secretly)
05. Let It Go
06. Take A Bow
07. AHA
08. 똑 같은 맘 (Same Heart)
09. Wanna (Instrumental)
10. 마법 (Magic) (Instrumental)


Looking forward to the full MV.

Labels: , ,


Comment?



: [090723] F.T. Island's comeback on M!Countdown
Posted by XYZ at 11:42 AM


{Video credits to colloquie @ Youtube}


They performed "I Hope" and "Bing Bing Bing".

This time they're in a circle, so we get to see loads more of Minhwan!! :D I think Hongki's orange hair reminds me of a clown's wig hahahaha!


Forgive me, but I never knew that Jaejin sang in "Bing Bing Bing"!! Anyway, I finally heard his voice :) It's pretty good, but Hongki's got a special texture. And "Bing Bing Bing" is a great song for Hongki to act cute in wahahahahaha :D

Labels: ,


Comment?



: 2PM - Wild Bunny Ep1
Posted by XYZ at 9:01 AM


{Video credits time2sub2 @ Youtube}


Part 2, Part 3, Part 4, Part 5

Time2sub are really fast, this aired 2 days ago but subs were out yesterday? If I'm not wrong.

They've to escape from their dorm + manager to go out and play. But the first part of the video is pretty funny cause it starts off with them calling JYP who's in New York and Nichkhun goes, "Hyung, please stop making me do winks." "Yeah, he's not a wink vending machine!!" I think the wink vending machine joke will never go away. Hahaha!

Anyway, it's pretty nonsensical, but you get to see the boys being in their usual joker selves. :D Great if you're missing them already after their Goodbye stages....Like me. :)

Labels: ,


Comment?



23.7.09 : Brown Eyed Girls - "Abracadabra" MV
Posted by XYZ at 6:43 PM


{Video credits to Mardi09 @ Youtube}


I thought all of them look awesome (GA IN IS SO DAMN SKINNY OMG) and well, I like the choreography especially at the start with the whole hands wave thing. And I already said how I thought the song was great :D

But I'm worried about the song/video being banned over in Korea because it's really kinda raunchy and well, sexual? Praying hard!!!!!! I hope they stop banning stuff. Oh wait, I can actually use this for my essay. About the bans on music in Korea. Hahaha

Labels: ,


Comment?



: 2NE1 for Numero Korea
Posted by XYZ at 6:29 PM


{Credits to x}

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I don't quite like the lighting, and CL's cross eyed photo's been drawing loads of comments. Well, I think she's still awesome. Plus, she's got a great side profile to boot! HER SIDE PROFILE IS SO CLEAN CUT.

Minzy is missing!!!!! D: But I think it's because there are more that hasn't surfaced yet :D

Labels:


Comment?



21.7.09 : Infinitely Yours CF - NGs
Posted by XYZ at 6:03 PM


{Video credits to kichianime2 @ Youtube}


Some highlights:
  1. SNSD falling asleep everywhere lol at Taeyeon when she woke up with a start and seemed to be wondering where she was HAHA
  2. Yunho confused with "up" and "down" LOL
  3. DBSK taking a few takes and finally when things are going smoothly someone shouts out about moving the car
  4. DBSK, "It's going to be a loooong night."
  5. Donghae conducting music and turns out Kangin's script was stuck on his back.
  6. Kangin's awkward moments.
  7. Kangin's jealousy towards Donghae and eventually threatening him LOL.
  8. DONGHAE LOOKING CUTE WHILE WORRYING ABOUT DEATH THREATS BECAUSE OF KANGIN :D
  9. Hankyung's "soul dance" which looks totally crazy haha!
  10. Leeteuk and Shindong at the turn tables, and Leeteuk acting like a fan! :D :D
  11. Leeteuk and Shindong lip synching very very very convincingly.
  12. Siwon getting carried away, he didn't stop dancing when the director told him to.

Labels: , , ,


Comment?



: Brown Eyed Girls - "Abracadabra" full song
Posted by XYZ at 5:52 PM


{Video credits to Mardi09 @ Youtube}


I'm kinda liking it already! I really liked the teaser with the whole simple choreography (I bet it gets harder as the song goes on haha). I'm looking forward to their comeback!! :D

Btw, some tracks off the album has been released already, but I haven't got the time to review it.


I like how Miryo's rap flows in the song, it doesn't sound like it's been purposely fitted in. :D The whole electronic music is kinda addicting, too.

Labels: ,


Comment?



: SHINee - Vogue Girl interview
Posted by XYZ at 5:43 PM


Apparently... an interview came along with the photoshoot that should be deemed illegal wahahahahahaha :D

VG: How is the concept behind today's shoot? It was set with the intention of showing the hidden sexiness that only SHINee has. Who amongst the 5members was able to digest this concept the best?

Onew: (without hesitating) It's Jonghyun!

Jonghyun:The 5 of us have a different kind of sexiness. Minho is gentlemanly as well as sexy, Taemin allows people to feel the cute but also slightly sexy side of people of his age, the reversal is interesting. In actual fact I have also heard people saying that I am sexy too. (laughs)

Key: In SHINee, the member who is the icon of sexiness is Jonghyun hyung!

Onew: Even so, the 5 members are the most sexy on stage because the expression and voice can only be spread in that moment.

Jonghyun: That is the power that a man can exude. We may not have very well toned muscles, but we do have a few kind of manly charms.

VG:Last time when we knew you all, you were all really skinny. Now that we meet again today, you seemed to have become more well built?

Jonghyun:We have all been working hard to exercise. In order to train and manage our physical strength, we have been exercising everyday. Actually, when we practice dancing, it's also ample exercising.

VG: Everyone has been trying to lose weight right?

Key:Because we have a special eating place that we are designated to eat at, we have no choice. It's hard to stick to an 'one food' diet.

Taemin: We are accustomed to not eating when it is late.

Key:Especially if we have a performance the next day, we definitely cannot eat as it is highly likely that our faces will be bloated.

Jonghyun: Even so, there will still be times when we will secretly sneak in a bite. (laughs)

VG:If you become even thinner than now, the noona fans will be worried! Everytime we mention SHINee now, there will always be comments like'the noonas' wish' that pop out.

Jonghyun: Actually we do have a lot of noona fans and the spread of our fans is actually more diverse than we thought. We are very thankful. It will be good if we can extend the spread even more.

Key: No matter what, the noona fans and the fans in our age group express their love differently from other people.

Jonghyun: Yes. They really take care of us kindly, showing concern, sometimes treating us like their dongsengs. Yes, just like how they will treat their blood related dongsengs, or maybe even a relative or the dongseng living next door? A noona who fumbles occasionally. (laughs)

VG: Which member has the highest popularity amongst the noona fans?

Jonghyun: Of course it's our maknae Taemin.

Onew: A fan who is the same age as me is a noona to Taemin.

Taemin:There was a noona fan who told me "When I eat, I want to lay out your eating utensils and dishes for you". Because it's something that I heard during debut, it became the "most impressionable love attack"line that I have heard so far, a irreplaceable number one spot for me.

VG:It's been a year since your interview with [VOGUE GIRL] a week after your debut, and we finally meet again. Compared to the times when you sang "Noona you are so pretty", everyone has matured a lot.

Key: The members have all changed a lot. It's hard to pinpoint what exactly.

Onew: Everyone has grown both physically and mentally.

Minho: We have learned a lot after debuting for a year. We are still the same,after dispelling our curiosity of the stage, we now have a new query about it.

Taemin: In handling every single moment, we seem to be more experienced with time. In the past we used to be very nervous to go on stage, now we are very natural and we also know how to give a better performance.

Jonghyun: It's not so much about dispelling the nervousness, it's more of throwing away the unnecessary external pressure, and completing the job with our utmost efforts.

Minho: We seem to have mature after having a taste of the working society life. We have also grown taller by a lot...

Jonghyun:Taemin and Minho have really grown a lot! At the rate they are growing,maybe they can even shoot past the ceilings. (laughs)

VG: Before you made your comeback with the second mini album, you rested for 4 months. How did you spend it?

Jonghyun: Every single day was spent practising the song and dance. Everyone was busy with returning to the stage, and was also curious about the response of the fans to 'Juliette'.

Onew: Because we that only practice had improve our abilities, so we did not rest for even a day.Because with practice doesn't lie. (i.e. if you practice, there will be results to show)

Minho: Everyone will think of resting but we really did not rest. Because the time to rest is the chance for us to develop even more. During promotional activities, we hardly have time to practice because our schedule is so packed. If during practice I was unable to do well, I will try to compensate for it during my next activity. That gives me a sense of contentment personally. (VG: Your hunger for winning is very strong.) I hate losing to others. (VG: You must be very alike to your soccer coach father?) My mother is also like this. My father's hunger for winning is really amazing. (VG: With such a hunger for winning, don't you want to be a soccer player?) I really want to. When my hyung and I were born, we decided to learn soccer with our hearts set on it. To become a soccer player was just obvious but our father objected to it. He understood better than anyone else that soccer is very tiring, but thanks to him, I was able to become a member of SHINee so I do not regret it.

VG: To receive first place upon comeback is really exceptional.

Jonghyun: We only knew that we were in contention for first place on that day itself.

VG: Isn't it informed to you the day before?

Key: It has always been on the day itself.

Jonghyun:We were already happy to be candidates, but in the end we really got first! We got a shock but were also very very happy. It just so happened that the Super Junior sunbaenims were around, and they sincerely congratulated us and were happy for us. The sunbaenims were also teary too.

Key: I was trying hard to contain my tears on stage but the moment I got off stage I started crying.

Minho: I felt like crying when I saw Super Junior sunbaenim. I was very touched to receive the sunbaenims' well wishes.

VG: No matter what, you all are from the same company so you will be closer right?

Jonghyun:Of course. We were role models to each other so that gave us a lot of strength. When we got first, the sunbaenims will message to congratulate us. Because everyone knows how much hard work has been put in before we could receive that first place, it feels like we are all on the same boat.

VG: Because the song that you composed got first place, Jonghyun-goon cried really badly?

Jonghyun:I was really thankful. It is just a hobby that I was developing so to have such a result, I was very astounded but also very happy. (VG:Composing can also be considered as a hobby?) Because I am not a professional composer now, it can only be an interesting hobby to me.In the future, I will work hard in leaning how to compose melody in order to become a singer-songwriter.

Onew: I also wish to be the same as Jonghyun.

Key:The company did not especially appoint Jonghyun hyung to write the lyrics. They gave everyone the opportunity but in the end, Jonghyun hyung grabbed it. The lyrics was written well and it became our title track. Everyone also learnt some acting but it was Taemin who got the guesting on the sitcom, doing acting recently.

VG: How does Taemin feel about doing acting?

Taemin: It's really interesting! If there is the chance, I want to do it simultaneously with my schedule as a singer.

Key:In the future we will be showing everyone such individual activities like these. Do look forward to seeing the members growing up gradually,to how they are changing. It will be good if new groups in the future say "We want to be like the SHINee hyungs."

VG: Reading the lyrics of 'Juliette', there are meaningful lines such as 'give you my soul'. What are the actual romance types of the members?

Jonghyun:I was inspired to write the lyrics after watching the movie . At that time, I looked up to the courageous man who was fearless of death. In the movie, Romeo is as old as Taemin and he is even younger than me. I felt that the courage is really remarkable.

Minho:Because up till now I haven't been in love before...So I am not too sure about love...Yes, so I am not too sure about what kind of romance I want to have, just imagining it occasionally. I will want to try the passionate romance in too. A love with someone who is about the same age as me but is also interesting and cute. Hmmm, I can only know how to love when I really get to that stage. (laughs)

Jonghyun: When you are in love, even if it is not special, it's only the person who is involved who can feel like the way it is in the movies.

Key: Woah! This is well said.Personally, I feel that is a romance story that can only happen in the movies, highly likely in real life.Everyone should be dreaming of this kind of love in their dreams right.Love is something very magical. I feel things like giving out the soulis highly improbable to happen.

VG: Recently, there are a lot of comments saying that SHINee are "herbivorous guys".

SHINee: (all with widened eyes) What is a "herbivorous guy"?

VG:It refers to men who do not accept love manly, and are very tamed and gentle in their personality. Just like a deer to who eats grass.

Onew: Woah. This expression is fascinating.

Jonghyun: If there is really such a saying, it's my first time hearing it today. Our image has been set as this.

Key: We are like those who eat grass for living. Haha.

Jonghyun: It means that we are kind. Keke.

VG: There is an interesting 'herbivorous guy' test, do you want to do it?

SHINee:Sure! (VG: There are 9 questions in total, you just have to answer"yes" or "no".) We will answer well given the questions.

VG:1) I feel that dueling is meaningless. 2) It's alright to drink soft drinks when people are having bottoms up during gatherings. 3) When I receive a confession, I will tell others first. 4) I don't really dislike manga that caters to young girls. 5) Even though you get along well with your female friends but you really develop into a relationship with them 6) You are very interested in the new products in the convenience store 7) When you do work, you must have tidbits such as biscuits beside you. 8) Compared to going out, I prefer to stay at home. 9) Rather than spending money on the opposite sex, I would rather spend money on my hobby. If you have 2 or less 'yes' than you are a 20%herbivorous guy, 2-5 then you are 60%, 6 and above you are 90%.

Key: Haha. I have 6! What to do!

Jonghyun: Haha. 90%? The king of the herbivorous guy! Onew hyung seems to have a lot too.

Onew: Nope, I am 20%

Jonghyun: I have 2, so I am 20%? Other than dueling is meaningless, and it's alright to drink soft drinks at gatherings, the rest are not true. I don't really read tidbits and I don't like pure mangas.

Taemin: I am 20%.

Jonghyun: Minho should be "no" all the way right? Let's do one. Is dueling interesting?

Minho: Yeah, interesting.

Jonghyun: So it's like this.

Minho: There's only one that is true. I like hobby more, but I want to be able to do something that is my hobby with my girlfriend.

Key: Ah then doesn't that tend to "no"?

Jonghyun: Anyway, a herbivorous guy seem to refer to a guy who is very sensitive and detailed in personality? Someone who is not stingy to invest in himself. Ah, then Key fits the bill. (laughs)

Key: Agree! I really invest a lot in my interests and hobbies. Because my interests are always changing so I spend a lot of money. Buying organiser,camera, clothes, my latest obsession is fashion!

Jonghyun: I am also interested in fashion, and read many fashion magazine too. Recently I saw the design concepts of John Galliano Homme and Andrea Crews, and got a shock from the unique designs.

VG: Everyone's schedule is packed but we heard that you are still reading avidly?

Jonghyun: I read science fiction and fantasy novels. I also like mysteries and gory comics. Recently, I have been reading Edgar Allen Poe's [Poe's Short Stories Collection]

Onew: Regardless of the genre, I read many different kinds of books. Reading is helpful in writing lyrics.

Minho:I like books such as the guide to life or tales of the great people in history. I can learn about what the great people were thinking when they were my age and what kind of life they led. It also helps to solve the problems of I have in life.

VG: Recently, reality shows has been gaining a lot of popularity. Compared to other idol groups, SHINee members seemed to be quite stingy when it comes to revealing their true selves.

Minho: Even though it's a little lesser as compared to other groups, we are not trying to conceal it intentionally. We feel that this degree is pretty good. There may be no difference to us even when we reach the point when we can say anything out without concealing anything, it will still be the same as now.

Jonghyun: Yes. Minho is very manly. Taemin is very cute. Key is very bubbly. Onew hyung is as gentle as his name. This is us.

Key: Friends who are curious can go watch [SHINee's Yunhanam]. You can see our real life after watching it. (laughs)

Jonghyun: It's very fascinating. The fans will not be mindful about our personalities being this way but will have a lot of comments to say if we were just to change our hairstyles just a little. Yet when it comes to our personalities, they don't really say much.

Key: Maybe it's because we know that we have this image that we have to adhere to, so it's not about other things.

Jonghyun: It's not just me but the activities are done with all the SHINee members so I cannot just do what I want. So there is really nothing much to be fake about, it's just being cautious so as not to make mistakes.

VG: The show where idol group members become boyfriends for a week has become a hot topic, have you heard of it? If SHINee members were to appear on that show, how would you feel?

Minho: I have only heard of it. I chanced upon it when I was channel surfing awhile back. I don't really watch TV, just the show "Infinity Challenge".

Taemin: What is that show about? (Jonghyun explains briefly) There is such a show? This is my first time hearing about it.

Onew: Even though I know of this show, I never watched it so I don't really understand what it is about.

Key: It's not to the extent that we want to reject it if there is the offer for us to go onto the show.

Jonghyun: I don't really feel like going. Not very willing, I feel a little apologetic about it.

Minho: It's a "fake" girlfriend. Rather than that, I would rather have a real girlfriend. Even if we do go out with each other sincerely for a week,it is also not real. I wish to present a real side of me in the show,so when during filming, I always put in effort, and at certain moments I will even do something that I did not expect. I won't want to cheat anyone.

VG: If you have a girlfriend, what do you want to do the most?

Onew: Go to a really crowded playground and confess to her loudly. To be able to confess in front of so many people takes a lot of courage so it really shows love. My girlfriend will be likely to believe me then too.

Minho: I want to watch a movie, and also a soccer match. If my girlfriend can do it, I want to play soccer with her too. But in reality many people don't really like it. So just having a meal together is happy too. (VG:Such simple things to normal couples are actually difficult to attain for idols right.) Of course, that's why I can't do it now but rather in the future. A long time into the future. (laughs) (VG: Then have you heard of anything that makes you want to give up?) Absolutely not. At18 years old, it's a stage where you can't really do or experience anything, I feel that this kind of experience is the foundation of my life. In the future, whether I am still an entertainer or working in other fields, it will come in handy.

VG: What is SHINee's ideal "charismatic man" like?

Jonghyun: A man who is able to listen to the other party properly, knows the heart of the girl and is also able to take care of her very well.

Key: It's not easy! As long as he doesn't let the girl feel tired then it is good enough.

Onew: A man who is able to make his girlfriend happy is also charismatic too.

Key:Career and love, a man who doesn't neglect either side. As long as my girlfriend and I don't restrict each other then it will be good. Our time together is always fulfilling, when we play we really play, when we work we will be serious and work. We won't be unhappy and we are understanding of each other's lifestyle. My work is very important too,so I really hate it if she throws a temper unreasonable when I am trying to concentrate.

Taemin: A man who is good looking.

Key: A man with a good physique.

Taemin: A man who keeps to his promises too.

Minho: A man who is willing to give. Even if he can't do this for everyone, at least if he does it for jut one person, it will be good enough.

Source: 闪耀星球(smshinee.ifensi.com)
Chinese Translation: showerlin@闪耀星球
English Translation: atlantis-x
Credits: SHINee Forums

THANK GOD, THEY ARE EXERCISING. They should gym a whole lot more!! I hope they won't be so skinny any more, and buff up a little :D

Hope you enjoyed reading the interview!

Labels: ,


Comment?



: Wonder Girls on The Wendy Williams Show
Posted by XYZ at 5:35 PM


{Video credits to iLOVEyoobin @ Youtube}


Ahhh, so refreshing to see them all again. :D

While I thought the performance on this show was a lot more dry than the ones they do in Korea, I think it was still stellar. I probably think it's drier because the audience were quiet hahahahaha unlike when WG perform on music shows in Korea, the fans scream. Like, really loud and this changes the atmosphere. :)

Labels:


Comment?



: SBS "Dream" trailer
Posted by XYZ at 5:28 PM


{Video credits to meoluvdenmi @ Youtube}


This looks pretty promising!! :D An added incentive to watch this drama would be Kim Bum, and of course I'm also looking forward to seeing Son Dambi and her acting :D

The drama seems interesting, and I hope it really is! According to DramaWiki, it will start airing on the 27th July (next Monday) and will have a total of 16 episodes.

Labels: , ,


Comment?



19.7.09 : [090719] Inkigayo (F.T Island's comeback stage!)
Posted by XYZ at 6:30 PM


{Video credits to CodeMonmonSeason3 @ Youtube}


F.T Island - Marry Me + I Hope

ISN'T THIS ALL KINDS OF AWESOME!!!!!!! :D

I'm suddenly really into their fandom haha! :D Anyway, Hongki's totally rocking the live singing, and Seunghyun and Jaejin's raps are equally amazing!! I'm sad that Minhwan didn't get more shots on camera, he's so cute drumming away with a smile on his face haha! Jonghoon's hair isn't crimped like in the concept pictures - I hope they crimp it in other performances though I think he looks really fine with that hair haha :D


2PM - Again & Again + I Hate You (Goodbye stage)
FRICKIN AWESOME, AND FILLED WITH LOADS OF FAN-SERVICE!!!!!!
Jay lifts his shirt to show off his pack, then the cameraman are so awesome by making the body wave so stellar with those closeups :D They've done really well for this mini-album - I hope we get a full album soon or something then I can buy it :D Check out the cut of the best part of their goodbye stage here!!!!!!!! IT REALLY IS ALL KINDS OF AWESOME.


2NE1 - I Don't Care
I really like how "I Don't Care" is such a fun song to see them perform, there's a lot of room for entertainment like at the start where Bom and Dara made faces at each other and CL was being emo standing there hahahaha! :D And there's also the hand-clapping parts where they can also show off their good teamwork/partnership. :) I'm really quite proud of them because they DON'T look like newcomers at all. Also, I just noticed that CL's hair has been dyed back hahahaha


4Minute - Hot Issue
Oh, they've reverted back to the old dance break with HyunAh leading. I actually liked it when Ji Yoon solo-ed the dance break cause she showed off a lot of power hahaha :D Anyway, there are shots of the MCs dancing along to Hot Issue and Hongki is the cutest thing ever. He's in his outfit from "Marry Me" and he's just dancing cutely hahaha :D


SNSD - Tell Me Your Wish (Genie)
THEY ARE IN ARMY OUTFITS :O And they've even got the army face paint on!

SNSD won today's episode of Inkigayo, and did you see yesterday's Music Core performance?? They performed from the roof of the building. :O


On another note, I really really want to do a Super Show II post but I can't because there's too much to dig from online D: I'm sorry. :( And it was really awesome, well, it's SUPER JUNIOR. ♥


Hope you all had a great Sunday ^^ ♥

Labels: , , , , ,


Comment?



18.7.09 : Ariel Lin feat. Siwon & Donghae - Fireflies MV (Movie version)
Posted by XYZ at 5:12 PM


{Video credits to shu610817 @ Youtube}


It's longer, and much more like a movie.

After about 2 minutes of it, it goes into the real song which is pretty much similar to the original MV.

Donghae & Siwon still look good though. And there's this scene where Donghae acts like a drunk and he's the cutest thing ever. :D


P/S: They had Super Show II yesterday in Seoul which was a success, and loads of photos are online but I haven't got the time to hunt them down as it is :\ Anyway, most of them got themselves new hair colours (Eunhyuk's got RED, and Hankyung's reverted back to Don't Don hairstyle days~!!) and apparently, Hankyung, Eunhyuk and Donghae took their pants off on stage. (I sound really calm, but that's because I've got over the excitement/shock. ;D)

Labels: , , ,


Comment?



: Brown Eyed Girls - "Abracadabra" MV teaser
Posted by XYZ at 4:59 PM


{Video credits to randomRinnie @ Youtube}


I'm looking forward to the full MV!!! They sound mad fierce and I can't wait for the whole song + MV which will be out next week.

Labels: ,


Comment?



: SHINee - Nanas'B CF
Posted by XYZ at 9:58 AM


{Video credits to randy19973}


Watch the behind-the-scenes video here.

The CF looks kinda weird and choppy because it's made on animation. It's 2-D and has a scrapbook feel but they all look good! The dance is pretty cute actually hahaha it's like they're simulating the face-washing technique or something :D


If I go to Korea, I'd buy some of that cosmetic hahahaha

Labels: ,


Comment?



17.7.09 : F.T. Island - Cross & Change concept pictures
Posted by XYZ at 8:39 PM


{Credits to here}

Photobucket


They're looking good!!

Jonghoon is just _________. HOT. Hahahahahaha. Minhwan's sideburns are kinda awkward and makes him look way older but he still looks good.

Still not feeling the pink and grey pants - they should just lose them!! :D

You get a good look at Seunghyun's butt in one of them. Jaejin looks extremely nerd/geek era - it's actually pretty cute :D

Labels:


Comment?



: SHINee - Photobook scans
Posted by XYZ at 8:10 PM


DAYUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM THEY LOOK SO GOOD HERE + THE AWESOME SCENERY.

I really really really really x1000000001 want this photobook but I'm saving up for something even bigger :\

OH MAN. Will it still be on sale after a year or something?? :\


Some of my favourite photos:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

DOWNLOAD ZIP FILE HERE :D
(Contains HQ and Grainy scans - separated into 2 folders :D)

Labels: ,


Comment?



: 2NE1TV Episode 3
Posted by XYZ at 6:14 PM


YG Live brings you 2NE1TV!! :D

Subs are out already and it's really quite interesting and entertaining.

There's a bit of Teddy in it too, because he's the producer and helped record the album. He's mad funny, especially when he looked so excited because he was featured (possibly the shortest feature in the world HAHA) in the song "Pretty Boy".


Watch: Part 1, Part 2, Part 3, Part 4, Part 5


Here's another reason why you should watch it if you're not convinced...

Photobucket

Labels:


Comment?



16.7.09 : F.T. Island - Interview
Posted by XYZ at 7:03 PM


Haha, it's in August's issue of Teens. Gonna go get the magazine now! :D

{Credits as tagged}

Photobucket
Click here to read the interview

You can click on the image to read the interview as well ;D

Labels: ,


Comment?



: SHINee - Vogue Girl photoshoot
Posted by XYZ at 6:56 PM


SOMETHING LIKE THIS SHOULD BE ILLEGAL.

{Credits to here}

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Check out the source - there's some pretty funny gifs in the comments ;D

Labels:


Comment?



: F.T. Island - "I Hope" MV
Posted by XYZ at 6:36 PM


{Video credits to XxtenerifexX @ Youtube}


BRB.

Tbh, I don't really understand the plot of the MV. They went back in time and won the competition thingy, got famous. Hongki takes an adorable photo with the girl, and they go around performing in different outfits. Then, they disappear and go back to the present, where they are confused and don't know what just happened. But the photos on the wall are of them from the past?? The woman is the girl that Hongki left behind????

D:

Apart from that, the MV reminded me a bit of Wonder Girls's Nobody video. The whole, performing by accident and then getting famous thing. Plus there's this little kid in it (like in WG's Nobody) that is influenced by their music!

Other than that, it's a pretty awesome song to me! Seunghyun finally shows off some rapping skills! AND IS JAEJIN REALLY RAPPING? Jonghoon looks so frickin cute in this I want to put him in my pocket. And his solo *______________* Minhwan's so cute too, drumming like a fiend with his eyes opened wide wahahahaha :D Hongki - well he's got the girl HAHA!

Labels: ,


Comment?



14.7.09 : 2PM's new sitcom Wild Bunny (preview)
Posted by XYZ at 5:46 PM


{Video credits to yanaftwtwo @ Youtube}


The boys are in wifebeaters (all 7 of them!), climbing stuff, jumping, and touching each other connecting with one another :P

Have no idea what this show might be about, it's set to air on the 21st of July on Mnet. Loads of speeling mistakes in the video. Yes, I did the "speeling" on purpose. :D

Labels: ,


Comment?



: Kim Joon feat. Kim Hyun Joong - "Jun Be O.K" MV
Posted by XYZ at 5:42 PM


{Video credits to SMarie7 @ Youtube}


Hyun Joong guests in this video, I think his role was to look sexy and mouth the words.

The sexy part worked hahaha.


I'm not really feeling the song, but the dance looks pretty slick. And it's pretty obvious Kim Joon's put in quite a lot of effort considering how he had to sing, dance and rap. Life of a solo artist.

Labels: , ,


Comment?



: Wonder Girls + Jordin Sparks - "Nobody" dance
Posted by XYZ at 5:27 PM


{Video credits to wondergirls @ Youtube}


Pretty funny! Jordin Sparks is so funny, she's like really excited about the dance. And she talks really fast - at the end of the video she goes, "I really should just stop talking now." LOL.

Labels:


Comment?



13.7.09 : F.T. Island - Cross & Change MV teaser
Posted by XYZ at 7:17 PM


Edited: Whoops! Realized that the video was...wrong hahaha edited it already :D

{Video credits to 911urnobody911 @ Youtube}


OMG TOO CUTE!!

The little boy is just adorable, and all of them are looking super fine in the MV!!!!!!!!!!!! Argh. Jonghoon @ 0:10 *_____________* and then all of them start winking at the camera. STOP IT. DON'T KILL ME WITH THOSE WINKS.

I'm looking forward to the song, actually! :D

Labels: ,


Comment?



: CF - Infinitely Yours, Seoul BTS
Posted by XYZ at 7:13 PM


{Video credits to kichianime2, seouldreamseries @ Youtube}


DBSK

Awwwww I miss them so much! So nice to see all of them. :D



Super Junior

LOL! Kyuhyun calls Super Junior, "Super Global Junior" cause the ad's going to be aired all over the world. Except, well, maybe on this dot I'm staying in. HAHAHAHA. I would scream if I saw them on my TV. Towards the end, Donghae gets up and on the back of his shirt there's this piece of paper stuck there! LOL! Jokerrrrrrrrr. Love Kyuhyun's voice when he said, "Infinitely Yours, Seoul". SEKSHII :D



SNSD


Updates from today onwards may be sporadic and inconsistent! I apologize for that, it'd be because we're busy preparing for exams...again. Sigh.

Labels: , , ,


Comment?



12.7.09 : Kim Jong Kook + Kim Su Ro - Hoolala Chicken CF
Posted by XYZ at 11:24 AM


{Video credits to KJKGlobal @ Youtube}


EXTREMELY FUNNY. Jong Kook is singing the theme song wholeheartedly while doing Su Ro's "Sa" dance! That dance was extremely funny, they did it when Lee Jun Ki guest starred on Family Outing. Like, a whole performance. HAHAHAHAHA

This year's advertising industry must be receiving a huge boom in chicken CFs. It's even present on the Korean drama, Triple!! (They do a CF for Bokman Chicken - when loosely translated it means Million Happiness Chicken.)

Poultry.

Labels: , ,


Comment?



: Super Junior - Official website message
Posted by XYZ at 11:20 AM


{Video credits to sjsubs09 @ Youtube}


Awwwwww, Eunhyuk you dork! And the Eunhae ♥

Well, no prizes for guessing who's missing again haha. :) All of them are being dorks, as usual. Leeteuk's emphasizes on how the Sorry Sorry fever has spread, "Here!" "There!" "Over here!" Lol.

Heechul looks kinda pissed off though, and Eunhyuk just can't sit still!! :D


Oh, and the point of this video is to send out the message that they're recruiting new E.L.F haha. :)

Labels:


Comment?



11.7.09 : [090711] SHINee - Star Golden Bell cut
Posted by XYZ at 11:40 PM


{Video credits to cchungalung @ Youtube}


LOL too cute, I want to watch the whole episode!! :D

Nicole is really cute too!! Minho's speaking out a lot more :) and he's pretty funny, actually.

Labels: ,


Comment?



: 2NE1 - "I Don't Care" practice room
Posted by XYZ at 11:26 PM


{Video credits to YGladies @ Youtube}


I like the choreography!! And also the way they'd filmed this dance rehearsal, the camera wasn't in a fixed position so there were variations. :) But the lighting in their practice room is kinda dim hahaha. I think it was pretty late when they filmed this because the sky's pitch black.

I also like Dara's shirt. I think it looks cool! Coloured squares (pixels) that make up this Lego-like figure. :D


2NE1 will be performing one music show a week, so the next time they perform will be on Music Bank next Friday. :)

Labels:


Comment?



: Super Junior - "Let's Eat Stars Mini" photoshoot
Posted by XYZ at 10:54 PM


Super Junior have been chosen to endorse Nongshim's crackers "Let's Eat Stars". They recently had a photoshoot for "Let's Eat Stars Mini" and I think they look pretty awesome. I'm uploading a zip file too - 42 images of Super Junior goodness, minus Kibum.

{Credits to sjmarket}

Photobucket



DOWNLOAD ZIP FILE HERE :D

I like Kyuhyun's shoes!!

Labels: ,


Comment?